20120827:2

Va iväg och kollade runt i affärer efter skolan idag med Lynn och fick syn på denna jacka. Men fick såklart beslutsångest som alla andra gånger jag får syn på nått jag kanske skulle vilja köpa. Skulle vilja ha en svart också..hmm. Mamma tittade förbi innan träningen och sa att jag skulle ha denna som är på bild nedanför, men visste inte riktigt vad jag ville.. mmsade min älskling men fick inget svar förns jag ringde när jag va på väg hem. Fick svar att han ville se den svarta också, så tänkte att jag får väl gå ner någon annan dag tillsammans med honom :) Under kvällen var min bror tvungen att sticka iväg och handla skal till telefonen så jag följde med och skickade bild på den svart..men även han tyckte den ljusa var snyggast :) och nu är den min!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0