20120823

Igår på fotolektionen fick vi som uppgift att åka iväg och fotografera detaljer eller former på en kyrka..kommer inte riktigt ihåg just nu va det var men jag har iaf lagt in bilderna här på datorn precis så jag kanske slänger upp en bild lite senare :)

Sen under kvällen var jag i globen på global gold conference med Oriflame. Kul tänkte jag då jag fick höra att Loreen och även Roxette skulle komma dit. Loreen kom ungefär i mitten av smeten och uppträdde, åå vad jag rös! För övrigt så var det nog det långtråkigaste jag varit på, tyvärr. Folk från flera olika länder i världen var där, och det bestod mest bara av prat i flera timmar. Nej det gör jag inte om igen om det kommer fler erbjudanden om att få följa med på någonting sådant. Roxette kom sist av allt, så när vi kom hem var det ju bara att krypa ner direkt. 
 
Nu ska jag sätta på ugnen så det blir middag någon gång också :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0